Аялал жуулчлалын менежмент

АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН МЕНЕЖМЕНТ

Хөтөлбөрийн танилцуулга

ОЮУТНЫ МЭДЛЭГ

  • Аялал жуулчлалын үйлчилгээний салбарын талаарх мэдлэг
  • Гадаад хэлний мэдлэг
  • Байршуулах үйлчилгээний салбарын талаарх мэдлэг
  • Хоол үйлдвэрлэлийн салбарын талаарх мэдлэг
  • Төлөвлөх удирдан зохион байгуулах бүх шатны мэдлэг
  • Аялал жуулчлалын үйлдвэрлэл, үйлчилгээний талаарх мэдлэг
  • Үйлчилгээний салбарын тоног төхөөрөмжийн талаарх мэдлэг
  • Үйлчилгээний салбарын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаарх мэдлэг

ОЮУТНЫ ЧАДВАР

  • Зочлох үйлчилгээний салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй байгууллагыг удирдан зохион байгуулах Байршуулах салбарын үйлвэрлэл үйлчилгээг төлөвлөх, тооцох
  • Хоол үйлдвэрлэлийн салбарын бүтээгдэхүүн үйлчилгээг төлөвлөх, тооцох
  • Үйлчилгээний стандартад тохирсон үйлдвэрлэлийн технологийг эзэмших
  • Үйлдвэрлэлд ашиглагддаг орчин үеийн тоног төхөөрөмж хэрэгсэлийг ашиглах
  • Үйлчилгээний ёс зүй, мэргэжлийн авир төрхийг эзэмших
  • Мэргэжлийн Англи хэлний ярианы болон бичгийн чадвар эзэмших
  • Харилцааны өндөр соёлтой

ОЮУТНЫ ХАНДЛАГА

  • Байгууллагын болон үйлчлүүлэгчийн нууцыг чанд хадгалж, шийдвэр гаргах
  • Хамтран ажиллагсдаа нийгмийн гарал, ёс заншил, арьс өнгө, нас, хүйсээр ялгаварлахгүй, нэр төрийг нь хүндэтгэж хандах
  • Хэрэглэгчийн эрх ашгийг хүндэтгэн, үйлчилгээний ёс зүйг эрхэмлэх
  • Орчин үеийн өөрчлөлт шинэчлэлтийг даган өөрийгөө хөгжүүлэх
  • Үйлчилгээний ажилдаа шинийг эрэлхийлж, баялагийг бүтээх чин эрмэлзэлтэй

МЭРГЭЖЛИЙН СУУРЬ ХИЧЭЭЛҮҮД

  • Монгол орны байгалийн газар зүй
  • Экологи байгаль хамгаалал
  • Аялал жуулчлалын үзэл баримтлал,
  • Олон нийтийн харилцаа,
  • Япон хэл
  • Зочид буудлын бүтэц зохион байгуулалт
  • Зоогийн газрын зохион байгуулалт

МЭРГЭЖЛИЙН ХИЧЭЭЛҮҮД

  • Үйлчлэх арга технологи
  • Зочид буудлын бизнес менежмент
  • Зочин хүлээн авах албаны үйлчилгээ
  • Жуулчны баазын үйлчилгээний менежмент
  • Зочид буудлын англи хэл
  • Зочлох үйлчилгээний эрүүл ахуй
  • Аюулгүй ажиллагааны удирдлага
  • Эвэнт менежмент
  • Үйлчилгээний маркетинг
  • Аялал жуулчлал
  • Зочлох үйлчилгээний бизнесийн эрх зүй
  • Аялал жуулчлалын эдийн засаг
  • Олон улсын аялал жуулчлалын захиалгын систем
  • Хүний нөөцийн менежмент
  • Бизнес төлөвлөгөө

ХӨТӨЛБӨРИЙН ДАВУУ ТАЛ

  • Аялал жуулчлал, зочлох үйлчилгээний салбарт орчин үеийн дэвшилтэд технологиудыг ашиглан үйлчилгээний өндөр соёлыг үзүүлж чадахуйц, практик ур чадвар сайтай, харилцааны өндөр соёлтой,Англи хэлний өргөн мэдлэгтэй бакалаврын зэрэгтэй мэргэжилтэнг бэлтгэн гаргахад чиглэгдсэн практик дадлагууд хийгддэг.
  • 2-р курсээс танилцах дадлагыг мэргэжлийн багшийн удирдлага доор үйлчилгээний байгууллагуудад хийж гүйцэтгэнэ.
  • 3-р курст 5 сараас 1 жилийн хугацаатайгаар хамтран ажиллах гэрээт гадаадын болон дотоодын 20 гаруй байгууллагуудад цалинтай дадлагыг хийж гүйцэтгэнэ. Оюутан солилцооны хүрээнд Япон улсын аялал жуулчлалын байгууллагад 1 жилийн хугацаатай цалинтай дадлага ажлыг хийнэ.

АЖЛЫН БАЙРНЫ ЧИГЛЭЛ, АЛБАН ТУШААЛ

  • Үндэсний болон олон улсын аялал жуулчлалын мэргэжлийн байгууллагын хүний нөөц
  • Бизнес хөгжлийн нэгжийн удирдлага
  • Үйлчилгээний байгууллагуудын бүх шатны төлөвлөлтийн менежер

ЭЕШ - 1

  • Математик 440
  • Монгол хэл 440

ЭЕШ - 2

  • Нийгэм 440
  • Англи хэл 440

Танд туслах

Монгол Улс Улаанбаатар хот. Баянзүрх дүүрэг, 4 дүгээр хороо, Б.Доржийн гудамж, Их Засаг цогцолбор

info@ikhzasag.edu.mn

линк